Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

У відповідності з Законом України "Про захист прав споживачів", покупець може повернути/обміняти куплений товар в 2-х випадках:

  1. Товар має дефект: товар використовувався і присутній один з фактів:
    • виробник взагалі не може усунути дефект
    • виробник не може усунути дефект протягом 14 днів
    • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
  2. Товар не сподобався - товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки - збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять до комплектації товару, не порушена їх упаковка, пломби, бірки і ярлики.

Повернення/обмін товару Ви можете зробити виславши його Новою Поштою. Доставка і повернення грошей здійснюється за рахунок покупця. Разом з поверненням товару необхідно переслати: Копію товарного чека, опис причини повернення або обміну. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.